Trgovski park Velika ponudba, en naslov

Magnet za kupce s potencialom Trgovska lokacija s prihodnostjo

Ko je več zanimivih ponudnikov trgovin združenih na enem mestu, postane lokacija za kupce še privlačnejša – to je velika prednost trgovskih parkov. Ponujajo širok spekter izdelkov in storitev z dobrim dostopom, krajšimi razdaljami med posameznimi trgovinami in dovolj parkirnih prostorov. Naše prodajalne zagotavljajo, da so trgovski parki zelo obiskani in privlačni za kupce.

Možnosti trgovskega parka Učinkoviti koncepti

Trgovski parki združujejo več trgovin in storitev skupaj pod eno streho, zato so odličen način za povečanje privlačnosti lokacij. Obstajajo različni načini vključitve Lidla v trgovske parke.

Za okoljeTrajnostna tehnologija

Pri trgovskih parkih se osredotočamo na trajnostno tehnologijo, zato med drugim uporabljamo tehnologijo LED za razsvetljavo ter okolju prijazne tehnologije za ogrevanje in hlajenje.

Predstavitev blagaKoncepti prehrambenih izdelkov

Predstavitev blaga, vključno z novimi koncepti ''take-away'' s svežim pecivom ali ponudbo kave, ki jo lahko kupci odnesejo s seboj - ''coffee-to-go'', odraža sodoben videz trgovine.

ArhitekturaProstorno in svetlo

Odprt koncept prostora, moderna arhitektura in toaletni prostori za kupce, ustvarjajo prijetno nakupovalno izkušnjo.

Karakteristike in zahteve Kriteriji za lokacije

Kot lastnik ali najemnik Lidl optimalno izkoristi potencial trgovskih parkov. Skupaj bomo našli pravo strategijo za vašo lokacijo.

Lokacije:
za nakup, najem ali zakup.
Projekti:
novi razvoji ali obnove
Površina zemljišča:
zazidano in nezazidano zemljišče vseh velikosti.
Prodajna površina:
za najem od 1.000 m².
Parkirna mesta za kupce:
praktičen dostop.
Najemniki:
privlačen izbor najemnikov.

Vaše povpraševanje nam Želite več informacij?

Z veseljem vam bomo odgovorili na vsa vprašanja o naših trgovskih parkih ali glede naših konceptov trgovin. Veselimo se vašega sporočila!

Pišite nam