Trgovska lokacija s prihodnostjo
Magnet za kupce s potencialom
Ko je več zanimivih ponudnikov trgovin združenih na enem mestu, postane lokacija za kupce še privlačnejša – to je velika prednost trgovskih centrov. Ponujajo širok spekter izdelkov in storitev z dobrim dostopom, krajšimi razdaljami med posameznimi trgovinami in dovolj parkirnih prostorov. Naše prodajalne zagotavljajo, da so trgovski centri zelo obiskani in privlačni za kupce.
Učinkoviti koncepti
Možnosti trgovskega centra
Trgovski centri združujejo več trgovin in storitev skupaj pod eno streho, zato so odličen način za povečanje privlačnosti lokacij. Obstajajo različni načini vključitve Lidla v trgovske centre.
Kriteriji za lokacije
Karakteristike in zahteve
Kot lastnik ali najemnik Lidl optimalno izkoristi potencial trgovskih centrov. Skupaj bomo našli pravo strategijo za vašo lokacijo.
Lokacije: | za nakup, najem ali zakup. |
---|---|
Najemniki: | privlačen izbor najemnikov. |
Parkirna mesta za kupce: | praktičen dostop. |
Površina zemljišča: | zazidano in nezazidano zemljišče vseh velikosti. |
Prodajna površina: | za najem od 1.000 m². |
Projekti: | novi razvoji ali obnove |