Trgovski center

Velika ponudba, en naslov

Trgovska lokacija s prihodnostjo

Magnet za kupce s potencialom

Ko je več zanimivih ponudnikov trgovin združenih na enem mestu, postane lokacija za kupce še privlačnejša – to je velika prednost trgovskih centrov. Ponujajo širok spekter izdelkov in storitev z dobrim dostopom, krajšimi razdaljami med posameznimi trgovinami in dovolj parkirnih prostorov. Naše prodajalne zagotavljajo, da so trgovski centri zelo obiskani in privlačni za kupce.

Učinkoviti koncepti

Možnosti trgovskega centra

Trgovski centri združujejo več trgovin in storitev skupaj pod eno streho, zato so odličen način za povečanje privlačnosti lokacij. Obstajajo različni načini vključitve Lidla v trgovske centre.

  • Predstavitev blaga

    Koncepti prehrambenih izdelkov

    Predstavitev blaga, vključno z novimi koncepti ''take-away'' s svežim pecivom ali ponudbo kave, ki jo lahko kupci odnesejo s seboj - ''coffee-to-go'', odraža sodoben videz trgovine.

  • Arhitektura

    Prostorno in svetlo

    Odprt koncept prostora, moderna arhitektura in toaletni prostori za kupce, ustvarjajo prijetno nakupovalno izkušnjo.

  • Za okolje

    Trajnostna tehnologija

    Pri trgovskih centrih se osredotočamo na trajnostno tehnologijo, zato med drugim uporabljamo tehnologijo LED za razsvetljavo ter okolju prijazne tehnologije za ogrevanje in hlajenje.

Kriteriji za lokacije

Karakteristike in zahteve

Kot lastnik ali najemnik Lidl optimalno izkoristi potencial trgovskih centrov. Skupaj bomo našli pravo strategijo za vašo lokacijo.

Lokacije:za nakup, najem ali zakup.
Najemniki:privlačen izbor najemnikov.
Parkirna mesta za kupce:praktičen dostop.
Površina zemljišča:zazidano in nezazidano zemljišče vseh velikosti.
Prodajna površina:za najem od 1.000 m².
Projekti: novi razvoji ali obnove

Želite več informacij?

Vaše povpraševanje nam

Z veseljem vam bomo odgovorili na vsa vprašanja o naših trgovskih centrih ali glede naših konceptov trgovin. Veselimo se vašega sporočila!