Novi razvoji ali obnove.Realizacija in načrtovanje
S svojimi koncepti trgovskih centrov lahko optimalno načrtujemo nove projekte ali pa v že obstoječe centre vnašamo novo dinamiko in jih vračamo na trg.
Ko je več zanimivih ponudnikov trgovin združenih na enem mestu, postane lokacija za kupce še privlačnejša – to je velika prednost trgovskih centrov. Ponujajo širok spekter izdelkov in storitev z dobrim dostopom, krajšimi razdaljami med posameznimi trgovinami in dovolj parkirnih prostorov. Naše prodajalne zagotavljajo, da so trgovski centri zelo obiskani in privlačni za kupce.
Trgovski centri združujejo več trgovin in storitev skupaj pod eno streho, zato so odličen način za povečanje privlačnosti lokacij. Obstajajo različni načini vključitve Lidla v trgovske centre.
Kot lastnik ali najemnik Lidl optimalno izkoristi potencial trgovskih centrov. Skupaj bomo našli pravo strategijo za vašo lokacijo.
Lokacije: | za nakup, najem ali zakup. |
---|---|
Projekti: | novi razvoji ali obnove |
Površina zemljišča: | zazidano in nezazidano zemljišče vseh velikosti. |
Prodajna površina: | za najem od 1.000 m². |
Parkirna mesta za kupce: | praktičen dostop. |
Najemniki: | privlačen izbor najemnikov. |
Z veseljem vam bomo odgovorili na vsa vprašanja o naših trgovskih centrih ali glede naših konceptov trgovin. Veselimo se vašega sporočila!